مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و پنجم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه بیست و پنجم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق متواری منازل

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی چاقوکشی چند روز گذشته سارقان منازل در امیرآباد، بریم و کوی ولیعصر، سارقان برای فرار از دست مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در هنگام دستگیری، با چاقو به سمت مأموران حمله ور و منجر به مصدومیت دو نفر از همکاران شدند که با مقاومت مأموران یکی از سارقان در محل دستگیر شد.

وی افزود: سارق دیگر با چاقویی که در دست داشت ضمن ایجاد رعب و وحشت و استفاده از شلوغی جمعیت حاضر در محل، اقدام به فرار کرد و در نقطه نامعلومی مخفی شده بود که موضوع انجام اقدامات شناسایی محل اختفا این سارق حرفه‌ای و ضارت متواری در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: خوشبختانه مأموران کلانتری ۱۱و لیعصر پس از تلاش‌های شبانه روزی و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل اختفای سارق در شهرستان خرمشهر شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری مأموران انتظامی خرمشهر، در یک عملیات غافلگیرانه این سارق چاقو به دست و حرفه‌ای منازل دستگیر شد.

سرهنگ تقی زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق و ضارب متواری، سه دستگاه موتورسیکلت کشف شد که تحت الحفظ به شهرستان آبادان انتقال داده شد.

وی افزود: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل و همچنین حمله به مأموران با چاقو، اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالبختگان، تحت الحفظ به منظور صدور حکم مجازات تحویل مرجع قضائی می‌شود.

واژگونی تاکسی در آبادان با ۲ قربانی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ساعت ۲۲ جمعه شب پس از اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده خسروآباد روبروی سردخانه ۵ مهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، به طور سریع عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور عوامل انتظامی و راهور در محل مشخص شد، راننده خودروی تاکسی پراید به دلیل سرعت غیرمجاز و ناتوانی در عدم کنترل خودرو و همچنین نبود روشنایی کافی در جاده، توان کنترل خودرو را از دست داده که در نهایت منجر به واژگونی خودرو اش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: متاسفانه در این حادثه راننده تاکسی که مردی ۴۳ ساله بود به همراه مسافر خانمی ۳۰ ساله، جانشان را از دست دادند.

سرهنگ تقی زاده گفت: پرونده برای دریافت کروکی و انجام کار کارشناسی دقیق پیرامون چگونگی حادثه و همچنین سیر مراحل قانونی تشکیل شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.