مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه بیست و یکم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق سابقه دار

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبادان به همراه ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و بلافاصله به راننده دستور توقف داده که راننده خودرو با بی توجهی به اخطار پلیس از محل متواری که پس از تعقیب و گریز خودروی وی متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهم تعداد ۲جفت پلاک سرقتی، ۲قبضه سلاح سرد، ۴۰عدد فشنگ جنگی و یک عدد فشنگ کلت کمری کشف شد.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه متهم که سابقه ۱۰ بار حبس را در پرونده خود داشته پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: نیروی انتظامی ضمن حفاظت از جان و اموال شهروندان در برخورد با مخلان امنیت برابر قانون رفتار خواهد کرد.

فوت کارگر خدماتی منطقه دو شهرداری آبادان    

یکی از کارگران خدماتی منطقه دو شهرداری آبادان پیش از ظهر امروز ۲۱ خرداد حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد.

این کارگر ۵۰ ساله که «باقر شناور» نام دارد در منطقه ذوالفقاری آبادان حد فاصل شهدای ۳ و ۴ مشغول کار بود که بر اثر برخورد با یک خودروی سواری وانت مصدوم می شود و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

راننده خودروسواری هم اکنون متواری است اما تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.