مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه دوازدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 دستگیری سارق معروف منازل

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق منزلی که چهره اش به واسطه ضبط دوربین های مدار بسته در شبکه های مجازی دست به دست شد خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ولیعصر  این فرماندهی حین انجام وظیفه و گشت زنی در محدوده استحفاظی خود واقع در ایستگاه ۱۲ متوجه تردد ۲فرد مشکوک شده و بلافاصله دستور ایست به آنها صادرمی کنند.

وی بابیان اینکه این دو نفر به محض رویت ماموران فرار می نمایند افزود: ماموران نیروی انتظامی پس از تعقیب و گریز وهردو سارق را در محدوده ای ازبازار ایستگاه۱۲ محاصره می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: سارقان اقدام به کشیدن چاقو به سمت ماموران نموده و هردو مامور را با چاقوهایی که در دست داشتند مجروح مینمایند .

سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت:خوشبختانه تلاش همکاران مجال فرار را به سارق اصلی منازل ندادند و قاطعانه آن را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند نفر دوم که همدست سارق بوده از شلوغی جمعیت استفاده و اقدام به فرار کرد.

وی افزود:سپس ماموران به بیمارستان انتقال داده شدند ، یکی از آنها که از ناحیه دست مجروح شده بود به صورت سطحی مداوا و دیگری که چاقو به ریه سمت چپش اصابت کرده بود پس از معالجه توسط پزشک جراح وضعیت آن رو به بهبودی است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه گفت: سارق دستگیر شده به ۹فقره سرقت اعتراف کرد و به دلیل اعترافات حاصله و درگیری با ماموران به اشد مجازات محکوم خواهدشد .

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.