حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نمازجمعه استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی دانست و گفت: کسانی که در راه دین ثبات قدم دارند مورد عنایت و حمایت خداوند متعال می‌باشند.

استقامت و ایستادگی رمز پیروزی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نمازجمعه امروز، استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی دانست و گفت: کسانی که در راه دین ثبات قدم دارند مورد عنایت و حمایت خداوند متعال می‌باشند.

وی به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: توافقی که حاصل ۱۲ سال کار دیپلماتیک و دوسال مذاکرات فشرده باآمریکا و اروپایی‌ها بود آیا آمریکا و کشور‌های اروپایی، این توافق را اجرا کردند که خواهان مذاکره در خصوص موضوعات جدید هستند؟

وی افزود: باعث بی ثباتی منطقه، کشور‌هایی مثل آلمان هستند که در دوران جنگ ایران و عراق به صدام کمک کرده و سلاح‌های شیمیایی در اختیار او قرار دادند و در طول سال‌های اخیر از گروه‌های تروریستی القاعده و داعش به شدت حمایت کردند.

حجت الاسلام منتظری پاسخ‌های قاطع رهبر معظم انقلاب را در موضوع مذاکره با آمریکا را مورد تجلیل و تاکید قرار داد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتقاد ملت ایران این است که از طریق مذاکره با آمریکا مشکلاتش حل نخواهد شد و هیچ ملت آزاده‌ای مذاکره زیر فشار را قبول نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت: آمریکایی که خودش چندین هزار کلاهک هسته‌ای در انبار‌های خود دارد هیچگونه صلاحیتی برای منع کشور‌ها از ساخت سلاح‌های هسته‌ای را ندارد.

امام جمعه شهرستان انار افزود: در ۴۰ سال گذشته تمام سردمداران آمریکایی قصد نابودی جمهوری اسلامی را داشتند که نتوانستند و الان هم نمی‌توانند.

حجت الاسلام منتظری به آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بسیاری از بیماری‌ها، سرطان‌ها و مرگ و میر‌ها ناشی از مصرف دخانیات و استنشاق تحمیلی آن است.

وی افزود: مصرف دخانیات زیان‌های عظیم جسمی، روحی اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را در بر دارد.

حجت الاسلام منتظری از اجرای طرح کنترل فشار خون توسط شبکه بهداشت و درمان انار تقدیر و تشکر کرد و گفت: کنترل فشار خون از بسیاری از خطرات جسمی بویژه سکته‌ها جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار