امام جمعه کرمان با بیان اینکه در آینده استکبار در نظر دارد معامله قرن را اجرا کنند گفت: این‌ها می خواهند اجازه ندهند که شش میلیون آواره فلسطین به کشورشان برگردند و همه گروه‌های مبارز فلسطین به ویژه حماس را خلع سلاح کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان و در روز قدس ضمن توصیه به رعایت تقوی الهی گفت: ماه مبارک رمضان یکی از تمرینات مهم زندگی است که انسان دست به گناه نزند.

وی افزود:یکی از بحث‌های جدی در روز قیامت روسیاهی برخی افراد است که اعمالشان گرفتار سیاهی می شود.

امام جمعه کرمان گفت:صداقتها، امانت داری‌ها و رعایت تقوا و مواظب زبان بودن در این دنیا نتیجه اش روسفیدی در آن دنیاست.

امام جمعه کرمان افزود: از لحظه تولد تا پایان و زمان مرگ همه اعمال ما سنجیده می شود.

وی بیان داشت:نامه اعمال شامل هر عمل کوچک و بزرگی است که علاوه برآن که نامه فردی برای وی نوشته می‌شود، بلکه یک نامه اعمال قومی و عمومی هم برای افراد نوشته می شود.

امام جمعه کرمان بیان داشت: تجسم آنچه که در این دنیا انجام داده ایم می شود نامه اعمال ما و همیشه همراه ما است و اگر دیر متوجه و اقدام‌کنیم جز روسیاهان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک روز قدس گفت:یکی از یادگار‌های ارزشمند امام‌خمینی( ره) روز قدس است.

وی گفت:روز قدس ارزشمند است، چون دفاع از مظلوم است ،در تاریخ عبرت‌های زیادی وجود دارد یکی از آن عبرت‌ها قوم بنی اسرائیل است که از آن به عنوان نماد بدی‌ها و خیانت‌ها یاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه عنوان کرد:قوم بنی اسرائیل دست به قتل بهترین انسان‌های جهان زدند که همان پیغمبران بودند و به همین سبب بدترین قوم نامبرده شده است.

وی تصریح کرد:روحیه برتری جویی و نژاد پرستی یکی دیگر از عوامل نفرت و بدی مردم از اسرائیل است و چون خود را نژاد برتر می دانند از عوامل اصلی جنگ در دنیا هستند.

نماینده، ولی فقیه در کرمان گفت: در دو قرن اخیر استکبار جهانی و اعراب عاملان اصلی حمایت از اسرائیل هستند.

وی با بیان اینکه در آینده استکبار در نظر دارد معامله قرن را اجرا کنند گفت: این‌ها می خواهند اجازه ندهند که شش میلیون آواره فلسطین به کشورشان برگردند و همه گروه‌های مبارز فلسطین به ویژه حماس را خلع سلاح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: راهپیمایی امروز و گرامیداشت روز قدس اعتراض بر اینگونه رفتار‌های اسرائیل و ایادی کفر است.
انتهای پیام/ی

نماز جمعه روز قدس در کرمان

برچسب ها: قدس ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.