مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهم‌ترین حوادث امروز جمعه بیست و چهارم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 
فواد هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در ساعت ۱۵:۵۵ پس از تماس اورژانس ۱۱۵ با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده که تصادفی در محور روستای قره گویز روی داده که نیاز به آمبولانس این سازمان می‌باشد.

هاشمی در ادامه افزود: حادثه مذکور مربوط به واژگونی خودروی سمند در کیلومتر ۲۵ جنوب غربی بوکان بعد از روستای قره گویز بوده که در آن متاسفانه یک نفر در دم کشته و یک نفر نیز مصدوم شد، که جنازه مذکور بوسیله آمبولانس ایستگاه ۲ امیرآباد به سردخانه بیمارستان شهید قلی پور انتقال داده شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

حادثه رانندگی در بوکان

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.