نخستین جلسه کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی با حضور اعضای این کمیته فنی در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین جلسه کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی با حضور اعضای این کمیته فنی در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد .

در این جلسه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر روند کاهش تصادفات بر جلوگیری از افزایش تصادفات در سطح محورهای استان با تلاش تمام عوامل ذینفع تاکید کرد .

فروغ فاریابی افزود: فلسفه تشکیل جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل بالا بردن و ارتقا ایمنی در محورها و کاهش تلفات با ارائه راهکارهای عملی و علمی است که می طلبد در ابتدای امر دستگاههای مرتبط با ایمن سازی جاده ها وظایف و عملکرد خود را ارزیابی و مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و در کمیسیون مربوطه از سازمان های مردم نهاد نیز برای همکاری در کاهش تصادفات و آسیب شناسی آنهادعوت بعمل آید .

جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی هم در این جلسه با اعلام کنترل جامع پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان افزود در این راستا متخلفین مربوطه به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ جهت رسیدگی و برخورد معرفی میشوند.

سرهنگ حسین زاده گفت: با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با استفاده از گشت های مشترک و نامحسوس نقاط مستعد تصادف را شناسایی کرده ایم که نسبت به رفع آن و ایمن سازی نقطه اقدامات لازم در دست اقدام و پیگیری می باشد.

در این جلسه اعضای کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/ب

جلسه کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی برگزار شد

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.