مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی از انفجار یک ساختمان در منطقه عشایر شهر بوکان خبرداد و مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز تعداد مصدومان این حادثه را 19 نفر عنوان کرد.

انفجار یک ساختمان در بوکان ۲۱ مصدوم برجای گذاشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان  گفت: در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد امروز (چهارشنبه) پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده که منزلی در منطقه عشایر شهر بوکان منفجر و طعمه حریق شده است که بلافاصله به دلیل حجم تماس های دریافتی همزمان دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های ۱ و ۳ سازمان به محل اعزام شدند.

فیضه افزود: با رسیدن ماموران اعزامی عملیات نجات مصدومان و همچنین اطفا حریق شروع شد؛ هر چند با توجه به ازدحام و شلوغی بیش از حد کوچه های منتهی به محل حادثه عملیات آتش نشانان و کارشناسان فوریت های پزشکی ، عملیات به سختی انجام گرفت اما بلافاصله به وسیله سه دستگاه آمبولانس و کمک خودروهای مردمی مصدومان ناشی از این حادثه به بیمارستان شهید قلی پور انتقال داده شد.

فیضه با یادآوری اینکه در این عملیات تعداد ۸ آتش نشان بیش از ۷۰ دقیقه مشغول اطفا حریق و نجات مصدومان بودند، تصریح کرد: این حادثه خسارات بسیار سنگینی به منزل مذکور و بیشتر منازل اطراف خود وارد کرده که علت آن در دست بررسی قرار گرفته است.

محمد عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز  تعداد مصدومان این حادثه را 19 نفر اعلام کرد و  افزود: 6 نفر از مصدومان  به علت سوختگی بالا که یک مورد از آن ها دارای شکستگی نیز بود ، پس از مداوای اولیه در بیمارستان جهت ادامه درمان به ارومیه اعزام شدند که حال یکی از مصدمان وخیم گزارش شده است.

به گفته عباسی یک نفر از مصدومان نیز هم اکنون در بیمارستان بوکان تحت مراقبت و درمان می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان تصریح کرد : 12نفر از مصدومان نیز پس از انجام مداوای اولیه و درمان از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/س

انفجار ساختمان در بوکان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.