توئیتر حساب‌های کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرد

به تازگی توییتر اعلام کرده است که ۴۷۷۹ حساب کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرده است.

توئیتر حساب های کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توییتر به تازگی ادعا کرده است که تعدادی از حساب‌های کاربری را که متعلق به ایران بودند حذف کرده است. به تازگی شبکه اجتماعی توییتر با انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص اعلام کرده است که ۴۷۷۹ حساب کاربری همسو با سیاست‌های ایران را حذف کرده است، اما از جزئیات و علت اصلی این مسدودسازی سخنی نگفته است.

براساس این اطلاعیه توییتر حساب‌های کاربری سه کشور روسیه، ونزوئلا و منطقه کاتالونیا اسپانیا را نیز به صورت هدفمند مسدود کرده است که بشترین تعداد مسدودسازی مطلق به حساب‌های کاربری ایران است. توییتر علت مسدودسازی این حساب‌های کاربری را جلوگیری از دخالت در انتخابات اعلام کرده است. همچنین در این مسدودسازی هدفمند ۴ حساب کاربری رسمی آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه (IRA) نیز بسته شده است. توئیتر اعلام کرده است اطلاعات حساب‌های کاربری بسته شده را به ارشیو توییتر اضافه خواهد کرد تا در اختیار محققین قرار گیرد.

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار جهان است که بار‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به حذف حساب‌های کاربری ایرانی کرده است.پیش از این نیز توییتر حساب‌های کاربری ایرانی را که مطالبی علیه سیاسیت‌های غربی و استعماری، کشورهایی چون آمریکا و اسرائیل را منتشر ‌کرده بودند مسدود کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
راه‌ مقابله اینه که هر شخص که حسابش مسدود شده بجای یکی ، دو حساب بسازه و اگه باز هم مسدود شد ، چهارتا بسازه اگه همه اینکارو بکنند اونوقت توییتر دیگه از این کارا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
snake
۲۰:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
اونها رو نادان فرض کردی کاری میکن که نتونه دوباره بسازه بعدش هم فرض کردی با تکرار ساخت اکانت حذف اکانت براشون خیلی سخته راحت تو دو سوت غیرفعال میکننش
آخرین اخبار