اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شد

کادیلاک اعلام کرده که مدلی جذاب‌تر و قدرتمند از CT4 و CT5-V را معرفی خواهد کرد، حال اولین تصاویر و اطلاعات از این مدل منتشر شده است.

اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کادیلاک به طرفدارن خود قول داده تا مدلی جذاب‌تر از CT4 و CT5-V را به زودی معرفی کند، طبق تصاویر جدید منتشر شده از نمونه اولیه این مدل، کادیلاک در حال عمل کردن به قول خود است و به زودی مدلی اسپرت و زیبا را معرفی خواهد کرد. کادیلاک از مدل جدید خود به عنوان "قدم بعدی از میراث عملکرد سری V" یاد می‌کند، بر این اساس مدل جدید سری V تنها در ظاهر جذابیت ندارد و در عملکرد و بازدهی نیز بسیار قدرتمند است.

اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شد
بانگاهی به تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه این مدل می‌توان به طراحی تحاجمی‌تر این مدل با سپر اسپرت و ورودی‌های هوای مثلثی شکل در زیر سپر، پی‌برد. با حرکت به سمت عقب خودرو نیز باله‌ها و خروجی هوا اسپرت در کنار گلگیر دیده می‌شود، کادیلاک در عقب خودرو از یک اسپویلر چسبیده به بدنه و چهار خروجی اگزوز استفاده کرده است. البته جزئیات طراحی بدنه توسط پوشش چسبی پوشیده شده، اما در هر صورت این مدل برای مسیر‌های مسابقه‌ای تولید شده و نسبت به دو مدل CT4 و CT5-V از سیستم تعلیق بهبودیافته‌تری استفاده می‌کند. قدرت نیز به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است.

اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شد
در مورد بخش فنی باید گفت که کادیلاک هنوز اطلاعاتی رسمی منتشر نکرده، اما CT۴-V از پیشرانه توربوشارژ با چهار سیلندر استفاده می‌کند که ۳۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد، نسخه‌های بالارده این مدل نیز ممکن است با پیشرانه توربوشارژ ۶ یا هشت سیلندره عرضه شوند. از طرفی شایعات از مجهز شده مدل ATS-V به پیشرانه توربو دوقلو ۳.۶ لیتری با ۶ سیلندر، ۶۴۶ اسب‌بخار قدرت و ۶۰۳ نیوتن‌متر گشتاور خبر می‌دهند. نسخه بالارده CT5-V نیز با پیشرانه توربو دوگانه ۴.۲ لیتری هشت سیلندره که در CT6 مورد استفاده قرار گرفته، تولید می‌شود. اما پیشرانه اختصاصی کادیلاک با نام بلک‌وینگ که توانایی تولید ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۷۷ نیوتن‌متر گشتاور را دارد، در نسخه‌ای بهبود یافته در مدل CT6-V استفاده می‌شود و ۵۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید خواهد کرد.

اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شد
البته این ارقام در صنعت خودرسازی عادی است، اما مدل CTS-V با قدرتی بیشتر و بازدهی بالاتر تولید شده، این مدل از پیشرانه سوپرشارژ ۶.۲ لیتری با هشت سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید ۶۴۰ اسب‌بخار نیرو و ۸۵۳ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

اولین اطلاعات از مدل جدید کادیلاک منتشر شد
در هر صورت مشخصات اعلام شده از پیشرانه‌های مدل‌های جدید کادیلاک هستند، پیش‌بینی می‌شود مدل جدید این شرکت از قدرت و گشتاور بالاتری استفاده کند. دو مدل جدید CT4 و CT5-V سال آینده عرضه می‌شودند و انتظار می‌رود مدل جدید کادیلاک، پس از این دو مدل به بازار بیاید.


بیشتر بخوانید: تویوتا همه را بهت زده کرد + تصاویر


انتهای پیام/

اطلاعات جدید مدل کادیلاک

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار