خادم حسینی از آغاز ثبت‌نام حضور در کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ هادی خادم حسینی مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا (ع) با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاروان پیاده امام رضا (ع) گفت: کاروان زیارتی از بهشت تا بهشت برای شانزدهمین سال متوالی عازم مشهد مقدس می‌شود.

وی افزود: این کاروان به همت هیئت یا زینب (س) قم روز ۱۴ تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) به صورت پیاده حرکت خود را از این حرم مطهر آغاز می‌کند.

مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا (ع) گفت: ثبت‌نام برای حضور در کاروان زیارتی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و از طرق مختلف از جمله شناسه در نظر گرفته شده برای این امر در فضای مجازی امکان‌پذیر است.

خادم حسینی با اشاره به شیوه ثبت نام برای حضور در کاروان زیارتی بهشت تا بهشت ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شناسه @tabehesht۱۶_bot در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، بله و سروش و یا با شماره تماس ۰۹۱۹۸۷۰۰۱۸۸ برای ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان زیارت پیاده هر ساله با استقبال ارادتمندان به ساحت امام رضا (ع) با گذر از شهر‌های مختلف، همزمان با دومین روز از مردادماه سال جاری مقارن با ایام زیارت مخصوص امام رضا (ع) به شهر مقدس مشهد می‌رسد.

انتهای پیام/الف

ثبت‌نام حضور در کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.