مونسان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به استان سیستان و بلوچستان از فروشگاه صنایع‌دستی منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

بازدید مونسان از فروشگاه صنایع‌دستی منطقه آزاد چابهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به‌منظور بررسی طرح‌های گردشگری و بازدید از مجتمع‌های گردشگری این استان به منطقه چابهار سفر کرده است بر توسعه گردشگری و نیز حمایت از صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

در این بازدید که احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و نیز تعدادی از مدیران و معاونان سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند، دکتر مونسان صنایع دستی سیستان و بلوچستان را هنر‌هایی زیبا توصیف کرد که حاصل سرپنجه‌های هنرمندانه مردان و زنان بلوچ است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوزن دوزی بلوچ به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدات صنایع دستی هنرمندان این منطقه نام برد و بر حمایت‌ها از هنرمندان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از اسکله صیادی کنارک و نیز مجتمع پتروشیمی چابهار بازدید به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار