ویژه برنامه‌های هفته صنایع دستی از شب گذشته در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی عابدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: همزمان با روز جهانی صنایع دستی برنامه‌هایی به همین مناسبت در استان آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
عابدی با اشاره به اینکه جشنواره قصه گویی یکی برنامه‌های هفته صنایع دستی در استان است، افزود: این جشنواره در دو بخش آزاد و کودکان، در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
وی مشارکت در جشنواره ملی فرهنگی ورزشی عشایر، با برپایی سیاه چادر و معرفی صنایع دستی استان، برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه صنایع دستی خراسان شمالی، هفته آینده، برگزاری مسابقه بسته بندی و طراحی صنایع دستی و رونمایی از اطلس صنایع دستی و سامانه معرفی و فروش صنایع دستی استان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
عابدی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مختلفی برای معرفی و عرضه صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان با مشارکت برخی از دستگاه‌ها و ادارات برپا می‌شود، حضور صنعتگران در برنامه‌های مختلف صدا و سیما به مناسبت هفته صنایع دستی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاهی روز جمعه ۲۴ خرداد ماه در محل مصلای بجنورد، برای عرضه صنایع دستی خراسان شمالی خبر داد.
انتهای پیام / م


اعلام برنامه‌های هفته صنایع دستی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.