رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جاجرم از بازدید پنج هزار و ۴۰۰ مسافر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری این شهرستان در تعطیلات عیدفطر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، اسماعیل کارگر مقدم رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جاجرم اظهار کرد: در هفته گذشته که مصادف با تعطیلات عیدفطر و نیمه خرداد بود، یک هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، سه هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۹۰۰ نفر نیز از جاذبه‌های دست ساز این شهرستان بازدید کردند.

کارگر مقدم گفت: جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان از جمله مسجد جامع، آرامگاه خواجه علی بن مهزیار، بنای شاهزاده ابراهیم دربند، حمام قدیمی جاجرم (موزه گرمابه و تاریخ شهر) و… در آستانه آغاز سفر‌های تابستانی پذیرای مسافران است.

وی تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر و نیمه خرداد امسال استقبال خوبی از جاذبه‌های این شهرستان از سوی مسافران انجام شد همچنین بیش از ۷۰ درصد ظرفیت اقامتی جاجرم تکمیل شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جاجرم بیان کرد: این شهرستان بخاطر برخورداری از آثار متعدد تاریخی و باستانی یکی از مناطق ارزشمند خراسان شمالی از این حیث به شمار می‌رود.

انتهای پیام / م

بیش از ۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری جاجرم بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.