فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: استفاده صحیح از بیت المال در جهت پیشبرد اهداف سازمانی جزء ضروریات و ارکان اصلی است.

استفاده صحیح از بیت المال جزء ضروریات است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان نقش آماد و پشتیبانی در مقوله تعمیر و نگهداری را نقشی راهبردی و کلیدی دانست وگفت: باید با برنامه ریزی مدون و منسجم این مهم دنبال و بر روند اجرای دقیق آن نظارت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ نگهداری از اموال بیت المال باید در یک مجموعه ساری و جاری باشد و نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام با کمترین امکانات، بیشترین بهره وری را داشتند.

سرهنگ خورانی، با اشاره به استفاده درست و بهینه از امکانات و تجهیزات سازمانی گفت: اهمیت نگهداری و نگهداشت در هر سازمانی از ضروری‌ترین مباحث است که باید به آن توجه کافی شود.

 

این مقام انتظامی افزود: هرگز نباید کسی اجازه سوء استفاده از بیت المال را داشته باشد و باید حدود شرعی را در استفاده از بیت المال رعایت کرد.

 

سرهنگ خورانی افزود: رانندگان بایستی با اصول حفظ و نگهداری خودرو‌های سازمانی و موارد بکارگیری در صیانت آن آشنا بوده چرا که این امر ضریب وقوع حوادث را در حد چشمگیری کاهش می‌دهد.


فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در پایان گفت: عملکرد آماد و پشتیبانی در واقع به عنوان نیرویی محرک جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در یک مجموعه محسوب می‌شود.

 

انتهاس پیام/ع

از بیت المال باید صحیح استفاده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.