رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سلامت در کنار امنیت از لازمه‌های زندگی است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سلامت در کنار امنیت از لازمه‌های زندگی است و همه افراد جامعه به هر نحوی با این حوزه در ارتباط هستند.

وی گفت : طرح تحول نظام سلامت از نقاط قوت دولت تدبیر و امید است که علاوه بر کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم در حوزه هتلینگ بیمارستانها، توسعه زیر ساخت ها، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مرادی افزود : از چالش‌های اصلی دانشگاه ارائه خدمات به صورت نقد و دریافتی به شکل نسیه می‌باشد به نحوی که هم اکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم که اگر این مبلغ به سیستم بهداشت و درمان تزریق می‌شد بسیاری از مشکلات قابل حل بود.

وی افزود : در بحث پرداختی پرسنلی حدود یک سال به پزشکان و چندین ماه به پرسنل بدهکار هستیم که علیرغم وجود این مشکل همکاران با صبوری و سعه صدر به مردم خدمات ارائه می‌دهند که از یکایک این عزیزان قدردانی می‌کنم.

مرادی گفت : اهمیت شهرستان کنگاور با توجه به اینکه ورودی استان و راه کربلا می‌باشد و از طرفی قطب شرق استان می‌باشد بر کسی پوشیده نیست و دانشگاه در حد مقدورات برای ارتقای شبکه تلاش می‌کند. از نظر نیروی تخصصی در این شهرستان وضعیت مناسبی داریم .

 

 

انتهای پیام/د

سلامت از لازمه‌های زندگی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.