رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰درصد یادمان شهدای گمنام کشور ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار سرتیپ بهمن کارگر، رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش منطقه‌ای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در اردبیل گفت: در حال حاضر ساماندهی یادمان شهدای گمنام از اولویت‌های اساسی ما است و بیش از ۷۰ درصد یادمان شهدای گمنام نیز ساماندهی شده است.

وی با اشاره به سفر خود به اردبیل گفت: در این سفر دیدار با امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل انجام شد و از موزه دفاع مقدس اردبیل بازدید به‌عمل آمد.

رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حال حاضر موزه دفاع مقدس در وضعیت مطلوبی قرار دارد که اقدامات خوبی در این موزه انجام شده است.

کارگر بیان کرد: استان اردبیل سه هزار و ۵۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این استان نقش اساسی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده‌اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده و ما قدردان خون شهدا هستیم.

رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به این که هدفگذاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چاپ کتاب و موزه است بیان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته و هدف ما این است که اقداماتی انجام دهیم که در تاریخ ماندگار باشد.

کارگر تصریح کرد: جشنواره‌ها و همایش‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود و این جشنواره‌ها از برنامه‌هایی است که مبنای کار قرار گرقته و در جشنواره فیلم کوتاه رسا که در سال گذشته برگزار شد از ۹۰ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

موزه دفاع مقدس در وضعیت مطلوبی قرار دارد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.