معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در طول دوران دفاع مقدس بانوان با پشتیبانی خود توانستند درپیروزی بر دشمنان موثر باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان با اشاره به روایات دینی در خصوص اهمیت نقش زنان در جامعه گفت: در طول دوران دفاع مقدس بانوان با پشتیبانی خود توانستند درپیروزی بر دشمنان موثر باشند.

وی افزود: در حال حاضر نیز بانوان با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در منزل و حتی محل کار خود زمینه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان را فراهم می کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به ورود زنان به عرصه های اجتماعی و اقتصادی، امید می رود فعالیت زنان در زمینه های اقتصادی و اشتغالزایی موجب رشد و توسعه کشور در همه زمینه ها خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه از اجرای برنامه های مختلف در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی و سیاسی بانوان خبر داد.

فریبا محمدلو افزود: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های مختلف زمینه ترویج ازدواج آسان و به سبک اسلامی را در بین جوانان فراهم کنیم.

وی از انعقاد تفاهم نامه های مختلف در راستای ارتقای نشاط اجتماعی بانوان ، حفظ حقوق کودک و خانواده خبر داد و گفت: همچنین برنامه های مختلفی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در بین بانوان توسط دفتر امور بانوان استان اجرا می شود.

محمدلو به فعالیت زنان در عرصه های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چهار مدیرکل زن ، هشت معاون زن،20 رییس دانشکده و اداره در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ع

ترویج ازدواج آسان به سبک اسلامی در بین جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.