کارگاه ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی به همت مرکز رشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه و همکاری پارک علم و فناوری استان در این دانشگاه برگزار شد.

برگزاری کارگاه ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهاییبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: نظر به اهمیت ویژه ترویج فرهنگ کارآفرینی و فن‌آفرینی در بین دانشجویان دانشگاه‌ها و به منظور حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی، کارگاه ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با عنایت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

شریفیان در مورد اهداف برگزاری این کارگاه نیز افزود: توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن‌آفرینان به عنوان نیرو محرکه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای هم افزایی در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی از اهداف برگزاری این کارگاه می‌باشد.

این کارگاه در راستای اعتباربخشی به فعالیت‌های فن‌آفرینان در ۲ بخش مسابقه‌ای (طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی با محتوا و نظام داوری ویژه) و بخش غیر مسابقه‌ای (نمایشگاه و سمینار‌های آموزشی) برگزار شد.

 



انتهای  پیام/ز

 

ترویج فرهنگ کارآفرینی و فن‌آفرینی در بین دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.