مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و یکم خرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه بیست و یکم خرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری میلیاردی در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهر برازجان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در نتیجه استعلام از مراجع قانونی و انجام بازدید میدانی و کارشناسی، مشخص شد فردی سودجو در برازجان ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی مرغوب دولتی را به ارزش ۴۰ میلیارد ریال تصرف کرده است.

وی با بیان اینکه زمین یاد شده به صورت کامل رفع تصرف شد، عنوان کرد: پس از هماهنگی قضائی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران این شهرستان با گشت‌زنی‎های هدفمند و گشت‌های نامحسوس و همچنین با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده، به چهار نفر مظنون شدند و آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: این افراد به چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بوشهر اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سوژه‌های انتخابی سارقان دستگیر شده در نقاط خلوت و کم تردد و بدون نگهبان بوده است، بیان کرد: شهروندان هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

سارق وسایل داخل خودرو در گناوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و او به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار حوادث بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.