اسودی گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان از جهش بالا و رشد قابل قبولی برخوردار است و نسبت به هفته گذشته ۶.۷ درصد رشد داشته است.

پرداخت تسهیلات در استان ، ۶.۷ درصد رشد داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تا کنون بیش از ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۳۶ واحد تولیدی استان پرداخت شده است و طی ارزیابی هفتگی صورت گرفته از جهش بسیار خوبی برخوردار است و نسبت به پرداختی در هفته گذشته ۶.۷ درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به پرداخت بیش از ۷۷درصد از سهم استان در تسهیلات رونق تولید ، اذعان داشت؛ از مجموع تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی استان ۱۳۵ واحد به ارزش ۷۲۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۶۰۱ واحد به ارزش ۱۲۴۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ابراز داشت: در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده ۱۲۵۶ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال معرفی شده است و پرونده ۲۵۶ واحد تولیدی متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۹هزار میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.

انتهای پیام / گ 

یکصد و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار