رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۷۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است.

۱۹۷۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ثبت نام ۱۹۷۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید گفت: تاکنون بیش از ۷۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است که سهم صنعت از تسهیلات رونق تولید ۱۲۷ واحد و سهم کشاورزی، ۵۵۳ واحد است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۶۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است که از این تعداد، ۲ طرح مربوط به بازسازی و نوسازی، ۹ طرح سرمایه ثابت و ۱۱۶ طرح سرمایه در گردش است.

اسودی با اشاره به اینکه در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه‌های تولیدی استان پرونده ۱۱۸۳ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شده است تصریح کرد: پرونده ۲۴۷ واحد تولیدی متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان گفت:با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۷۶ واحد تولیدی دیگر به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۲۲۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۶ نفر موافقت شد.

انتهای پیام / گ 

برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان 

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.