مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: طرح بازسازی منازل سیلزده مددجویان استان از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،  جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: طرح بازسازی منازل سیلزده مددجویان استان بصورت مشترک توسط کمیته امداد امام (ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 فارسانی در جلسه هماهنگی بازسازی منازل آسیب دیده از سیل که در سالن جلسات دفتر فرمانده سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات ۶ هزار و ۲۰۰ خانواده در استان تحت تأثیر سیل قرار گرفتند که از این تعداد حدود یکهزار خانواده نیازمند احداث و مابقی مربوط به حوزه تعمیرات هستند.

وی افزود: یکی از تفاهم‌هایی که اکنون انجام شده انعقاد تفاهم نامه با سپاه هشت استان برای بازسازی خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به مددجویان، احداث و تعمیر منازل به شکل استاندارد در مناطق و محیط مناسب و امن و همچنین تأمین لوازم منزل را در دستور کار قرار دهیم اظهار داشت: از هفته آینده ساخت و ساز مشترک این منازل با مشارکت سپاه هشت استان کشور آغاز خواهد شد.

فارسانی گفت: منازل روستای ۱۰۰ درصد تخریب شده چم حسین نیز با همکاری سپاه پاسداران به چم دیوان منتقل شده و کار جانمایی و خرید زمین‌های مورد نیاز آنها نیز به پایان رسیده است و عملیات احداث و بازسازی این منازل نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: جلسه امروز به منظور شروع کار و تصمیم گیری در خصوص مناطق چگنی و شاهیوند بود که در این مرحله ۲۲۵ واحد احداثی و همچنین حدود یکصد واحد نیازمند تعمیرات در نظر گرفته شده که به سپاه قم واگذار شده است.

انتهای پیام/ ر

بازسازی منازل مددجویان سیلزده لرستان از هفته آینده

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.