کلاس‌های اوقات فراغت در قالب 150 کلاس و 51 رشته با امکانات کامل و مجزا ویژه آقایان و بانوان و برنامه‌های پر مخاطب در ایام اوقات فراغت برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در نظر دارد با کلاس‌های اوقات فراغت در قالب ۱۵۰ کلاس و ۵۱ رشته برای با امکانات کامل و مجزا ویژه آقایان و بانوان و برنامه‌های پر مخاطب  در ایام اوقات فراغت برگزار کند.

وی ادامه داد: سالانه بیش از ۸ هزار مخاطب داریم که برنامه‌های امسال هم با تغییراتی در اجرا و برگزاری در رشته‌های مختلف و انجام سطح‌بندی کلیه رشته‌ها اجرا می‌شود.

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ۹۸ از ۲۵ خردادماه تا پایان شهریورماه برگزار و پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۱۰ هزار نفر در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

هاشمی جواهری در ارتباط با ثبت نام این کلاس‌های افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات به سایت مراجعه کنند.

وی در ارتباط با دغدغه والدین برای رفت و آمد فرزندان خود تصریح کرد: سرویس رفت و برگشت با هزینه و تخفیفات پائین تامین شده و برای افراد کم درآمد و محروم خدماتی در نظر گرفته ایم که بتوانند از خدمات ورزشی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی همچنین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نقش بسیاری در در موفقیت ورزش استان داشته از جمله موفقیت تیم فوتبال پدیده شهر خودرو بوده است.

وی ادامه داد: نقش استادیوم فرهنگی و ورزشی امام رضا (ع) بسیار بارز بوده است که این ورزشگاه در سطح کشور بسیار سطح بالای دارد.

هاشمی‌جواهری هعمچنین درباره افتتاح موزه ورزشی آستان قدس رضوی گفت: موزه ورزشی آستان قدس رضوی در هفتم اسفندماه سال ۹۷ افتتاح شد و و کسانی که کاپ، مدال، توپ و دیگر اقلام ورزشی ارزشمندی که دارند می‌توانند جهت ماندگاری آن را به موزه اهدا کنند تا به نمایش عموم درآید.

انتهای پیام//ا. آ
 

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.