تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه مدیران آستان قدس باید از بین جوانان مومن، انقلابی و کارآمد دو جانشین برای خود انتخاب و معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم معارفه قائم مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی گفت: فراهم شدن بستر‌های لازم برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی امری ضروری است.
 
وی ادامه داد:همه مدیران آستان قدس باید از بین جوانان مومن، انقلابی و کارآمد دو جانشین برای خود انتخاب و معرفی کنند تا ضمن تربیت نسل آینده مدیران در بخش‌های مختلف، از ظرفیت نیروی جوان برای پیشبرد بهتر امور استفاده شود.
 
تولیت آستان قداس رضوی گفت:  جلب رضایت زائران، شاخص موفقیت در آستان قدس رضوی است و در صورتی می‌توان به عملکرد بخش‌های مختلف نمره قبولی داد که رضایت زائران و در نتیجه رضایت حضرت رضا (ع) جلب شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به ضرورت بازدید میدانی مدیران از صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر به منظور آشنایی با مشکلات زائران افزود: زمانی می‌توانیم برای جلب رضایت زائران برنامه ریزی کنیم که از نزدیک مشکلات آنان را رصد کرده باشیم.

وی با اشاره به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هم تصریح کرد: ما باید خود را پیشگام در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بویژه در رونق تولید بدانیم و از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نکنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با تقدیر از تلاش‌های صدا و سیما و اصحاب رسانه برای انعکاس ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف، گفت: اصحاب رسانه، رسانه ملی به ویژه شبکه استانی در ماه مبارک رمضان تلاش‌های بسیاری برای بازتاب برنامه‌های حرم مطهر رضوی انجام دادند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با تقدیر از خدمات قائم مقام تولیت سابق آستان قدس رضوی اظهار کرد: با برداشتن این مسئولیت از دوش آقای فاطمی امین، فرصت تمرکز بر روی مسائل اقتصادی آستان قدس رضوی و رقم زدن تحولات جدی در این حوزه برای وی فراهم خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.س
 

زائران سرمایه اصلی آستان قدس رضوی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.