سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که به دلیل تقویم مسابقاتی تیم ملی فوتسال در سال جاری، باید بسیار هوشمندتر عمل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت:  در حال برگزاری نخستین اردو در سال ۹۸ هستیم که با توجه به اینکه از آخرین اردوی تیم ملی حدود ۴ ماه گذشته بود و بازیکنان از شرایط اردویی دور مانده بودند، به همین منظور، بازیکنان را به این اردو فرا خواندیم تا بازیکنان به شرایط مطلوب بازگردند.

وی ادامه داد: امسال برای ما سال بسیار سختی خواهد بود. مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها، مرحله نهایی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی را در پیش داریم. همه این رویداد‌ها ما را ملزم می‌کند که هوشمندتر عمل کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: با توجه به اینکه تیم مس سونگون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است و این تیم ملی پوشان زیادی دارد، درنتیجه حدود ۴۰ روزی که این تیم درگیر مسابقات باشگاهی آسیا است، بازیکنان را دراختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: نیاز داریم تا وقت بیشتری برای تیم ملی در نظر بگیریم که برهمین اساس هدفمان از اردوی چهار روزه فعلی این است که کار‌های تاکتیکی قبلی را باهم مرور کنیم. و چند نکته جدید هم در برنامه فنی اردو خواهیم داشت و باید نهایت بهره را از این اردو ببریم، چرا که باید خود را برای مسابقات شهریور ماه آماده کنیم.
انتهای پیام/م

محمد ناظم الشریعه : سال سختی در پیش رو داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.