کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: با عرضه کنندگان غیرمجاز لبنیات، همانند افرادی که با خودرو‌های وانت و نیسان به عرضه شیر و لبنیات می‌پردازند، برخورد می‌شود.

کشف و شناسایی ۴.۵ تن مواد غذایی آلوده در ماه رمضان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن خدادادیان  با بیان اینکه برای گرفتن حکم قضائی این سودجویان اقدام کرده‌ایم که در روز‌های آینده برخورد با آنان آغاز می‌شود گفت:در بار نخست اخذ تعهد انجام می‌شود و در صورت تکرار، علاوه بر توقیف خودرو، پرونده آنان به دستگاه قضائی برای برخورد ارسال می‌شود.

خدادادیان در ادامه از کشف و شناسایی ۴.۵ تن مواد غذایی آلوده در ماه رمضان در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: از این میزان ۱.۵ تن گوشت غیرمجاز و ضایعات گوشت و مرغ بوده و مابقی مربوط به موادغذایی تاریخ گذشته، غیرمجاز، تقلبی و شیرغیرمجاز بوده که از سطح فروشگاه‌ها جمع آوری شده استدر این ماه برای ۳۰ مرکز متخلف، اخطار تعطیلی صادر شد.

این مسوول ادامه داد: پرونده این مراکز برای ارسال به دادسرا تکمیل شده و در این میان تعدادی قنادی وجود داشت که از رنگ غیرمجاز و یا شهد گلوکز به جای قند در زولبیا و بامیه استفاده کرده بودند.

انتهای  پیام/ز


با عرضه کنندگان غیرمجاز لبنیات برخورد می شود 

برچسب ها: درمان ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.