رئیس هیئت اسکیت استان همدان از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ اسکیت در این استان خبر داد.

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ اسکیت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی مجیدی، رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به برگزاری دوره داوری اسکیت در همدان گفت: کلاس داوری درجه ۳ اسکیت با حضور داور بین‌المللی فدراسیون برای نخستین بار ۲۳ و ۲۴ خرداد در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌ مندان برای شرکت در این دوره از کلاس‌ها می‌توانند از طریق سایت فدراسیون اسکیت ثبت نام کنند و شرکت در این دوره از کلاس‌ها برای عموم آزاد است.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به اهداف هیئت اسکیت استان در سال جاری بیان کرد: افزایش شمار داوران و مربیان و ارتقا مربیان و داوران فعلی استان با برگزاری دوره‌های متعدد داوری و مربیگری از اهداف هیئت اسکیت استان همدان است.

مجیدی عنوان کرد: کیفیت اسکیت بازان استان به طورقطع ارتباط مستقیم با سطح دانش مربیان و داوران دارد و با داشتن تعداد زیاد مربی و داور اسکیت در استان می‌توانیم هم ازنظر کمیت اسکیت باز و هم کیفیت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

وی به فعال شدن مدارس اسکیت اشاره کرد و افزود: نام نویسی مدرسه اسکیت استان آغازشده و از ابتدای تیرماه این مدارس به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: در این کلاس‌ها ارزیابی وضعیت ساختار قامتی و آنالیز ترکیبی بدن (نمودار منحنی رشد، نمودار وزنی، ارزیابی وضعیت تغذیه) زیر نظر مربیان هیئت صورت می‌گیرد و در پایان کلاس‌ها نیز گواهی معتبر به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد.

انتهای پیام/ب

آغاز نام نویسی مدرسه اسکیت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.