معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت:هدف اصلی تشکیل هیات‌های ورزشی توسعه و پیشرفت ورزش همگانی و به تبع آن ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سعدی رشیدی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از جایگاه خوب ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان کرمانشاه گفت : در طی چند سال اخیر کار‌های خوبی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی درسطح شهرستان صورت پذیرفت و آمار رو به گسترش ورزشکاران سازمان یافته، افزایش تعداد همایش‌های پیاده روی و ایستگاه‌های ورزشی مختلف در این حوزه نشانگر این موضوست.

وی افزود: هدف اصلی این اداره ورزش و جوانان و تشکیل هیات‌های ورزشی توسعه و پیشرفت ورزش همگانی و به تبع آن ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است که امیدواریم شاهد هیچگونه کم کاری یا کوتاهی ازسوی مسوولان هیات‌ها نباشیم.

نرگس شعبانی مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه خطاب به نواب رئیسان هیئت‌های ورزشی اظهار داشت: شما‌ها بازوان ورزش بانوان شهرستان هستید که باید برای بهتر شدن ورزش سعی و تلاش نمائید و هرفردی اگر مسئولیتی را پذیرفت باید با جان و دل کار کند و حتی با وجود کمبود‌ها نیز باید به وظیفه‌ای که دارد عمل کند.

انتهای  پیام/ز

توسعه و پیشرفت ورزش همگانی  در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.