سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت:بیش از ۳۵۰ مورد بازرسی ماه مبارک رمضان از مراکز تهیه فرآورده‌های خام دامی در مهاباد صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: در قالب طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان امسال در مهاباد، ۳۵۲ مورد بازرسی انجام شد.

وی افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان و با مشارکت سه گروه بازرسی دامپزشکی در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد و فعالیت این گروه‌ها تا پایان این ماه ادامه داشت.

وی اضافه کرد: این گروه‌ها در این مدت در مجموع ۲۳۳ مورد از مراکز تهیه و توزیع، هشت مورد از کشتارگاه‌ها و ۱۱۹ مورد از رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بازدید و در مجموع ۹۵ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف را کشف و ضبط کردند.

آغاز با قدردانی از همکاری مراکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی با گروه‌های بازرسی دامپزشکی برای اجرای این طرح ادامه داد: این طرح با هدف حفظ امنیت غذایی، تأمین سلامت مصرف‌کنندگان، نظارت بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی سالم اجرا شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در ادامه از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ن

بازرسی از مراکز فرآورده های خام دامی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.