طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از آستان نیوز، با صدور حکمی از سوی مصطفی خاکسار قهرودی، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد به‌سمت معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

حجت‌الاسلام جناب آقای حسین شریعتی نژاد

ظرفیت معنوی بارگاه منور رضوی، فرصتی بی‌بدیل برای تبلیغ و ترویج معارف قرآنی و نشر معارف نورانی اهل بیت (علیهم السلام) و ترویج سبک زندگی اسلامی است؛ لذا ضمن تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام جناب آقای عزیزی، به موجب این حکم و حسب تأیید تولیت محترم آستان قدس رضوی، جناب عالی که برخوردار از تعهد و تجارب ارزشمند می‌باشید به‌سمت معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب می‌شوید.

شایسته است با بهره‌گیری از دیدگاه‌های علمای دینی، صاحب نظران و خبرگان فرهنگی و با محور قرار دادن راهبرد‌های ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب و مفاد حکم مقام معظم رهبری (مدظلَه العالی) به تولیت محترم، ضمن استفاده از سخنرانان و خطبای برجسته و فاضل و بهره‌گیری از روش‌های نوین تبلیغ دینی، نسبت به ترویج آموزه‌های رضوی و ارتقاء سطح معنویت و اخلاق در زائران این بارگاه ملکوتی سعی بلیغ و همت وافی معمول دارید.

بهره‌گیری از مدیران جوان انقلابی و تجارب سایر نهاد‌های فرهنگی و انقلابی و هماهنگی با تمام بخش‌های مرتبط تحت نظارت سازمان حرم مطهر رضوی مورد تأکید است.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد دارای سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد رشته فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدرک دکتری مدرسی معارف اسلامی از دانشگاه فردوسی است و مدیریت پژوهش و برنامه ریزی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/پ

معرفی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.