استاندار کرمانشاه گفت : برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان در سال جاری، تمام دستگاه‌ها باید ظرفیت کاری خود را یک و نیم برابر کنند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اعلام اینکه برنامه امسال کاهش سه درصدی نرخ بیکاری استان است، گفت : برای تحقق این هدف گذاری همه دستگاه‌ها باید ظرفیت کاری خود را یک و نیم برابر کنند.

وی با بیان اینکه این یک تکلیف برای همه مدیران است، گفت : این موضوع را رصد خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها باید برای سرمایه گذاران تسهیل گر باشند نه اینکه خودشان مانع ایجاد کنند، اظهار کرد: یکسری موانع بر سر سر راه سرمایه گذاران را مدیران دستگاه‌ها باید برطرف کنند و یکسری موانع را نیز به ما گزارش کنند تا جهت رفع آن‌ها با مسئولین کشوری رایزنی داشته باشیم.

وی در ادامه بر جذب سریعتر تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و همچنین تسهیلات اشتغال مناطق زلزله زده تاکید کرد و از دستگاه‌ها و بانک‌ها خواست تا پایان تیر ماه این تسهیلات را به طور کامل پرداخت کنند.

بازوند گفت: طرح‌های بالای یک میلیارد تومان تسهیلات باید در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغازایی باشد.

بازوند همچنین بر عدم پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جهت خرید دام تاکید کرد و گفت: تسهیلات اشتغال را به ساخت جایگاه دام می‌دهیم، اما به خرید دام نه.

 

 

انتهای پیام/د

تمام دستگاه‌ها باید ظرفیت کاری خود را یک و نیم برابر کنند

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.