مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان از پیش‌بینی جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان زکات فطره در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به جمع‌آوری زکات فطره شهروندان لرستانی اظهار کرد: از عیدفطر تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره به مراکز کمیته‌امداد استان تحویل داده شده است.

فارسانی بیان کرد: این میزان فطریه جمع آوری شده بلافاصله توسط شورای زکات و معتمدین محلی بین نیازمندان و از طریق کمیته‌امداد نیز به شماره حساب افراد بی‌سرپرست واریز گردید.

وی از پیش‌بینی جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان زکات فطره در استان خبر داد و گفت: سال گذشته این مبلغ ۶ میلیارد تومان بود که پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش ۲۰ درصدی زکات فطره در سال جاری دارد.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ شورای زکات در روستا‌های استان تاکنون مبالغ زکات فطره جمع‌آوری شده را تحویل کمیته امداد نداده‌اند که تا پایان هفته جاری میزان نهایی اعلام می‌شود.

فارسانی با بیان اینکه علاوه بر جمع‌آوری زکات فطره، ۷۲ میلیون تومان زکات سادات نیز تحویل مراکز کمیته امداد و شورا‌های زکات داده شد، افزود: همچنین ۵۵ میلیون تومان کفاره عمد و ۶۵ میلیون تومان کفاره غیرعمد توسط مردم تحویل کمیته امداد داده شد.

وی اظهار داشت: کسانی که تاکنون اقدام به پرداخت زکات فطره نکرده‌اند با مراجعه به مراکز کمیته‌امداد در سراسر استان و یا از طریق شورا‌های زکات می‌توانند نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر

پیش‌بینی جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان زکات فطره در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.