مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: بیش از۹ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره تا روز پنج شنبه در استان جمع آوری شده است.

بیش از ۹ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره در سیستان و بلوچستان جمع آوری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید مهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: میزان زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده در صندوق‌های مصلی نماز بیش از ۹ میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: از این میزان ۵۴ میلیون و ۷۹۵ هزار ریال کفاره عمد و ۴۶۴ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال کفاره غیر عمد بوده است.

وی با بیان اینکه جمع کل فطریه غیر عام یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون و یکصد هزار ریال بوده است تصریح کرد: در این میان ۲۸ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال را فطریه سادات به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: مجموع کل فطریه در استان سیستان و بلوچستان تا روز پنج شنبه ۸ میلیارد و ۵۵۸ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال بوده است همچنین ۶ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال از سوی خیرین به نیازمندان به صورت مستقیم پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ نهایی فطریه وکفاره پرداخت شده تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع

جمع آوری زکات فطریه و کفاره در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.