هزار و ۲۱۴ پایگاه، زکات فطره مردم سیستان و بلوچستان را جمع آوری می‌کنند.

هزار و ۲۱۴ پایگاه، زکات فطره جمع آوری می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۲۱۴ پایگاه در سطح مساجد، میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر و سایر مکان‌ها برای دریافت وجوهات فطره مردم روزه دار این استان تعیین شده است.

مهدی عبادی  اظهار داشت: با توجه به اینکه براساس قانون، کار جمع آوری زکات به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده در این رابطه دبیرخانه شورای احیای زکات در سطح سیستان و بلوچستان فعال شده است.

وی افزود: پیرو برگزاری نشت‌های هم اندیشی با دفتر امام جمعه، استانداری سیستان و بلوچستان و نهادها، دستگاه‌ها و حتی خیریه‌ها بنا شد همه دستگا‌های مربوطه با آرم متحدالشکل ستاد احیای زکات صندوق جمع آوری زکات را مستقر کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: به مردم عزیز تعهد داده می‌شود فطریه جمع آوری شده به همه نیازمندانی که نیاز به این فطریه دارند خواهد رسید.

وی گفت: کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی و ستاد احیای زکات همه با یک لوگو در روز عید فطر حضور دارند و انشاالله پس از جمع آوری زکات فطره این مبالغ در بین نیازمندان توزیع می‌شود و در نهایت لیست توزیع به این نهاد برای جمع‌بندی زکات فطریه این استان اعلام می‌شود.

عبادی افزود: میزان فطریه دفاتر مراجع‌عظام اعلام و مشخص شده است و برای جمع آوری زکات فطره ستاد تشکیل و فرآیند جمع آوری با هماهنگی این ستاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

جمع آورری فطریه در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: ماه رمضان ، فطریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار