نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه‌ها بوده، امنیت را اولین قدم برای توسعه و رشد اقتصادی کشور دانست.

امنيت، اولين قدم توسعه و رشد اقتصادی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی وقف چی نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سردار  رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از اقدامات پلیس در خدمات رسانی به مردم در طول سال تصریح کرد: پلیس امروز ولایت مدار با بصیرت و حافظ امنیت مردم در عرصه‌های اجتماعی است.

وی حضور پلیس را موجب احساس امنیت برای شهروندان و احساس نامنی برای مجرمان خواند و بیان کرد: برخورد قاطع، صحت عمل و رعایت حقوق شهروندی باید محو ر فعالیت‌ها و اقدامات باشد.

وقف چی با اعلام حمایت قاطع نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی از طرح‌ها و اقدامات شایسته و هدفمند نیروی انتظامی بیان داشت: امروز نیروی انتظامی علاوه بر انجام خدمات شایسته در حوزه انتظامی و ترافیکی در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز فعالیت می‌کند.

وقف چی بر آمادگی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای ارتقاء سازمانی و تقویت ناجا در حوزه‌های مختلف تاکید و اظهار داشت: همه وظیفه دارند در برقراری نظم و امنیت تلاش کنند.

وی با بیان این که نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه‌ها بوده و به شکر خداوند کارنامه درخشانی دارد و امنیت اولین قدم برای توسعه ورشد اقتصادی کشور است گفت: مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند و این مایه افتخار و سربلندی نیروی مقتدر انتظامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: نیروی انتظامی ایجاد کننده امنیت پایدار در جامعه بوده و این امنیت به مدد تلاش‌های بی وقفه کارکنان خدوم و همیشه بیدار نیروی انتظامی به دست آمده است.

در ادامه سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار  اظهار داشت: استان زنجان به علت داشتن مردمی ولایتمدار، مذهبی، همدلی وهمکاری مسئولان و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس از امنیت مطلوبی برخوردار بوده و نرخ جرایم در این استان به نسبت نرم کشوری پایین است.

سردار جهانبخش در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی استان، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان اعتماد مردم به پلیس را مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس دانست و اظهار داشت:نیروی انتظامی هیچ گاه خود را جدا از مردم ندیده و همواره در کنار مردم در راستای تحقق امنیت پایدار در جامعه گام برداشته است. 
 
انتهای پیام/ن
 

پلیس امروز ولایت مدار با بصیرت و حافظ امنیت مردم در عرصه‌های اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.