آیین تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان،معاونین، روسای بهزیستی در حال برگزاری است .

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر محمدی معاون سابق پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : خدمت در بهزیستی برای من یک افتخار بود و بنده قبل از اینکه یک مددکار اجتماعی باشم یک معلم بودم که توفیق خدمات مددکارانه در بهزیستی شامل حالم شد.

وی گفت : تمام تلاش من این بود که بتوانم در معاونت پشتیبانی و منابع انسانی برای پرسنل و جامعه هدف بهزیستی مثمر ثمر باشم.

محمدی افزود : با تلاش همکاران در معاونت پشتیبانی ۷۵ درصد املاک بهزیستی استان که قبلا به صورت دفترچه‌ای بود به سند تبدیل شد.

وی افزود : تجهیز ادارات شهرستان‌های تابعه به خودرو‌های سواری جدید و همچنین استاندارد سازی اتاق‌های سرور، احداث ساختمان‌های اداری که در زلزله تخریب شده بودندو راه اندازی میز خدمات از جمله اقدامات بوده است.

محمدی گفت : رایزنی با بانک‌ها برای اعطای تسهیلات رفاهی به کارمندان و همچنین تلاش برای اختصاص یک باب ساختمان رفاهی ویژه کارمندان از سوی رئیس سازمان بهزیستی وقت در خضرآباد برای استفاده پرسنل از جمله اقدامات دیگر صورت گرفته در معاونت پشتیبانی بود .

 

 

انتهای پیام/د

خدمت در بهزیستی یک افتخار بود

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.