مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به استناد ماده ۳۰ آیین نامه اجرایی مدارس، دریافت وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان ممنوع است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به استناد ماده ۳۰ آیین نامه اجرایی مدارس، دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی ممنوع و هر نوع تخلف احتمالی در این زمینه بر عهده مدیران مدارس است.


وی افزود: طبق این آئین نامه برگزاری هرگونه آزمون، مصاحبه ورودی و شرط معدل هم در مدارس مجاز نیست تا دانش آموزان به دلایل مذکور از ثبت نام محروم نشوند.


واقعی ادامه داد: بر اساس این آئین نامه فقط مدارس در ارتباط با وجوه اختیاری کمک‌های مردمی، فعالیت‌های فوق برنامه، سرویس ایاب و ذهاب، لباس فرم و لباس کارگاهی با هماهنگی انجمن اولیا مربیان مدرسه و رعایت سایر قوانین و مقررات پس از سال تحصیلی، مجاز به برنامه ریزی خواهند بود.


وی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ مدرسه در خراسان جنوبی از ابتدای خرداد ۹۸ آماده ثبت نام دانش آموزان در سه دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم هستند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول تا آخر خرداد و متوسطه اول و دوم از اول تا پایان تیر امسال ادامه خواهد داشت. والدین می‌توانند هرگونه تخلف در ثبت نام مدارس را به شماره ۳۲۴۲۴۷۳۴ اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش پرورش خراسان جنوبی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ب


ثبت نام مدارس در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار