به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر، در خصوص شرایط باشگاه فوتبال شاهین شهرداری بوشهر جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: پس از صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر، جلسات متعددی با مسئولان استانی و کشوری برگزار کردیم. برای رفع مشکلات شاهین، مسیری سخت و طولانی پیش رویمان بود. موانعی برای صدور مجوز تیمداری شهرداری در لیگ برتر وجود داشت که با تلاش ها و راهکارهای مختلف، این موانع از سر راه برداشته شده اند و صحبت هایی برای صدور مجوز انجام شده اما امیدوار بودیم که نامه کتبی این هفته به دست ما برسد که این اتفاق رخ نداد. به امید خدا طی این هفته نامه برای ما ارسال خواهد شد. البته این نامه به این معنی نخواهد بود که شاهین همیشه می‌تواند با این وضعیت به فعالیتش ادامه دهد، بلکه مهلت ۲، ۳ ساله‌ای داده می‌شود تا طی این مدت روند واگذاری باشگاه را انجام دهیم.

رئیس شورای شهر بوشهر در ادامه بیان کرد: در مذاکراتی که با مسئولان کشوری داشتیم قرار شد تا حصول نتیجه نهایی، از ذکر جزئیات در رسانه ها خودداری شود زیرا تا نتیجه ای حاصل نشده است بیان جزئیات نیز هیچ فایده ای نخواهد داشت. تا کنون کارهای مقدماتی انجام شده است. پروسه ای که باید خیلی دیر تر از این ها به نتیجه می رسید، با کمک مسئولان استانی طی شده است.

وی همچنین از انجام مذاکرات با حامی مالی خبر داد و گفت: با یکی از حامیان مالی به توافق اولیه رسیده ایم و قرار شد تیم اقتصادی این حامی مالی در روزهای آینده برای انجام مذاکرات نهایی و ظرفیت سنجی باشگاه، وارد بوشهر شوند. سعی می کنیم با حامی مالی ای به توافق برسیم که شرایط تمرین و مسابقه تیم را در بوشهر فراهم کند و نام و ساختار مردمی باشگاه را حفظ کند. همچنین باید تیم های پایه را به خوبی تحت پوشش قرار دهند و بودجه تعریف شده ای برای باشگاه ارائه دهند. در این مذاکرات به دنبال این هستیم که حلقه اتصال شاهین با شهرداری قطع نشود، زیرا حامی مالی تعصبی به تیم ندارد و به دنبال منافع خودش است. به همین دلیل ممکن است پس از یک فصل تیم را رها کند و تیم دچار مشکلات سال های قبل شود.

دهدار درباره استعفای مدیرعامل شاهین شهرداری و وضعیت نامشخص نیمکت این تیم گفت: باید از زحمات بی شائبه واعظی تشکر کنم. چون محل اشتغال واعظی دانشگاه آزاد بود، ادامه فعالیت او در شهرداری به خاطر بخشنامه های دستگاه های نظارتی، منع قانونی داشت و نمی توانست در سمت مدیرعاملی باشگاه باقی بماند. تلاش می کنیم طی این هفته یا هفته آینده، مدیر عامل جدید را معرفی کنیم. دلیل این که تاکنون مدیرعامل انتخاب نشده این است که اسپانسر می خواهد خودش مدیرعامل را انتخاب کند که در این صورت باید چیدمان هیئت مدیره به نفع شهرداری باشد. در رابطه با سرمربی تیم هم باید بگویم ویسی عملکرد خوبی داشته است و با فرهنگ شاهین به خوبی آشنایی دارد. امیدوارم که او به کارش ادامه دهد، در غیر این صورت هر کسی که هیئت مدیره تایید کند سرمربی خواهد بود و ما از او حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: از بازیکنان می خواهم که در شاهین بمانند و نگران تمدید قراردادشان نباشند. مشکلات باشگاه حل شده است.  ما از بازیکنان حمایت خواهیم کرد و با آن ها قرارداد های مناسبی خواهیم بست. همچنین به هواداران اطمینان می دهم که در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهند شنید.


بیشتر بخوانید:

گزینه بعدی تیم ملی امید کیست؟

تیم لیگ برتری در آستانه بحران/ مدیرعامل هم استعفا کرد

تکلیف نامشخص نیمکت شاهین برای لیگ برتر


انتهای پیام/

اظهارات رئیس شورای شهر بوشهر در خصوص تیم فوتبال شاهین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار