سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز گفت: بازیکن ما در محوطه جریمه خطایی مرتکب نشد، اما کمک داور به جای داور وسط زمین اعلام پنالتی کرد.

نگین پاکدل سرمربی تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی امروز مقابل سیرجان هفت دقیقه بازیکنانم را از زمین بیرون کشیدم و بازی تا دقایقی متوقف شد. علت این تصمیمم این بود که کمک داور به اشتباه به نفع سیرجان اعلام پنالتی کرد و من با این کار می‌خواستم روحیه بازیکنانم را حفظ کنم، اما فقط بازیکنان تیم را بیرون کشیدم بدون هیچ درگیری یا دعوایی، می‌خواستم اعتماد به نفس بازیکنان بیش از این خراب نشود.

او در ارتباط با پنالتی گرفته شده به نفع تیم سیرجان تصریح کرد: بازیکن ما فقط توپ را زد و داور وسط هم نزدیک به صحنه بود و خطایی نگرفت، اما کمک داور بازی تشخیص پنالتی داد و می‌گفت، چون بازیکن ما از پشت به توپ ضربه زده پس خطاست من اعتراض کردم و خیلی‌ها هم آنجا بودند و این صحنه را دیدند.

او افرود: چهار بازیکن اصلی تیم ما در این بازی حضور نداشتند که ۲ تا از آن‌ها در پست دفاع بازی ۲ نفر دیگر هم یکی هافبک وسط و یکی مهاجم تیم ما بود، به همین دلیل مجبور شدم از بازیکنان جوان و ۱۶ ساله تیمم استفاده کنم تا آن‌ها در این بازی کسب تجربه نمایند.

پاکدل در ادامه گفت: داوری این بازی در بقیه صحنه‌ها مطلوب بود و من هم به همه گفتم که رده سنی بازیکنان ما پائین است و یکسری مسائل روی آن‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد به طور مثال گل اول یا دوم سیرجان در شرایط آفساید به ثمر رسید و این گل باعث شد تا تیم ما که اکثریت بازیکنان جوان هستند به هم بریزند و شالوده کار از دست ما در برود البته باید بگویم که شهرداری سیرجان هم تیم قدرتمندی است و بازی مقابل این تیم کار دشواری برای دختران جوان ما بود.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال زاگرس شیراز در پایان دیدار مقابل سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار