کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در طی حکم اعلام شده در ارتباط با درگیری ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به صراحت نشان داد عامل بازدارنده برای این اتفاقات نیست.

کمیته انضباطی خنثی و میدان داری بانوان پرخاشگر در فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از تاخیر ۲ هفته‌ای در اعلام رای قطعی درگیری بازی ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان در قالب هفته شانزدهم امروز  حکم صادره  در مورد تعلیق موقت برخی افراد حاضر در درگیری بانوان را  تا آغاز زمان رسیدگی نهایی لغو کرد و آنها می توانند تیم های خود را در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان همراهی کنند.

بروز چنین حوادثی در لیگ یک کشور فرهنگ آن ملت را زیر سوال می‌برد به خصوص اگر در بخش بانوان باشد، به همین خاطر مسئولان کمیته اخلاق باید به جد آن را پیگیری کنند و اغماض با این تخلفات می تواند تبعات زیادی در ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان داشته باشد چرا که بازیکن وقتی با آنهمه حاشیه سازی دوباره در ترکیب تیم قرار می گیرند.کمیته انضباطی با این تصمیمش نه تنها این خاطیان را در لیگ بانوان جسور‌تر کرد بلکه دیگران را نیز تحریک کرد تا آن‌ها هم به جمع بزن بهادر‌ها بپوندند تا آن‌ها در لیگ بانوان احساس تنهایی نکنند

فرشته رجبی سرمربی تیم پارس جنوبی بوشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قانون باید برای همه اجرا شود و نباید با اینگونه مسائل سرسری برخورد کرد، چون از این پس بازیکنان ما هم همین فکر را می‌کنند و هر رفتار زشتی را در لیگ بانوان از خود بروز می‌دهند، همیشه باید حد و مرزی وجود داشته باشد چه برای مربیان و چه برای بازیکنان.

او افزود: من فکر می‌کردم کمیته انضباطی بانوان را بیشتر هم مجازات کند، چون یک خانم مظهر شخصیت و ادب است و نباید چنین رفتار‌های زشتی از او سر بزند این مسئله چیزی نیست که فدراسیون به راحتی از آن عبور کند، زیرا پای ۲ تیم بزرگ، مربی تیم ملی و ملی پوشان در این دعوا بوده است.

برخی از کارشناسان فوتبال بانوان بر این باورند که کمیته اخلاق به این دلیل سرسری از این دعوا و درگیری گذشت، زیرا پای مربی تیم ملی در آن گیر بوده و کش دار کردن این موضوع آبروی مسئولان فدراسیون را می‌برده است.

زهره خلیفه کارشناس فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بخشش در کار این خاطیان بی احترامی به همگان است حتی به نماینده و ناظر فدراسیون، نمی‌دانم چه باید بگویم، اما کمیته انضباطی به خاطر جهان نجاتی روی تمام تفاقات سرپوشید.

لازم به ذکر است که ناظر بازی ذوب آهن و شهرداری سیرجان در خصوص درگیری فولادشهر  به کمیته انضباطی و سازمان لیگ گزارش تخلف داده بود اما کمیته انضباطی با رای اخیرش به ناظر فدراسیون هم بی احترامی کرد.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره لیگ برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
چرا بخشش ؟؟؟!!!!
آخرین اخبار