مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با هیچ گزینه مربیگری داخلی و خارجی مذاکره نکرده‌ایم و تنها به فکر پرداخت مطالبات برانکو و همکاری با او هستیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات به وجود آمده در مورد مذاکره با مربیان داخلی و خارجی اظهار داشت: حواشی موجود در شبکه‌های مجازی و اخبار در خصوص مذاکره با مربیان داخلی و خارجی را به شدت تکدیب می‌کنیم.

وی افزود: به هیچ عنوان این حواشی صحت ندارد و تنها فکر و ذکر ما تهیه منابع مالی و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ است. ضمن اینکه با برانکو یک سال دیگر قرارداد داریم و برنامه‌های هدفمندی را برای فصل جدید تدارک دیده‌ایم.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد مذاکره با افشین قطبی نیز تصریح کرد: این‌ها شایعاتی است تا فاصله‌ای ایجاد کند بین باشگاه، هواداران و برانکو ایوانکوویچ، که ما آن‌ها را به شدت تکذیب می‌کنیم و اعلام می‌داریم؛ هیچ مذاکره‌ای در کار نیست جز همکاری با برانکو در فصل جدید رقابت‌های رسمی و رضایت خاطر هوادارانمان که در هر شرایطی ما را تنها نگذاشتند.


بیشتر بخوانید:

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید


انتهای پیام/

اظهارات عرب در خصوص آخرین وضعیت برانکو در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۳:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
آقای عرب یارانه یک عده 45000 تومانه و هرماه میترسند که نکنه قطع بشه. ایا قرارداده بیش از 55 میلیاردی برانکو از بیت الماله یا از جیبتون میدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
این رقمو از کجا آوردی؟ اگر یک میلیون دلار هم باشه که نیست میشه 14 میلیارد هم نمیشه شما بهتره بری به مدیر عامل استقلال پیام بدی که روی چه حسابی به مربی که توی هر تیمی بوده اخراج شده پیشنهاد 2 میلیون دلاری داده یا به مدیر سپاهان بگی که با یه بازیکن داخلی 29 ساله 4 میلیارد قرارداد بسته برانکو حد اقل توی 4 سال 6 جام گرفته که با احتساب پولی که پرسپولیس از آسیا به دست آورد چند بارابر حقوق خودش برای پرسپولیس ارز آوری داشت جدای از درآمد های داخلی که پرسپولیس توی این سالها به خاطر نتایجش بدست اورده
آخرین اخبار