با کنترل از راه دور گوگل همواره در کنار رایانه خود باشید

گوگل با ارتقا فناوری‌هایی خاص کنترل دسکتاپ از راه دور را راحت‌تر کرد و از کاربران خواست برای اطلاعات بیشتر به سایت گوگل دسکتاپ مراجعه کنند.

گوگل دسترسی به کنترل راه دور دسکتاپ را راحت‌تر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کاربران تا کنون در موقعیت‌های نامناسب به مشکلات رایانه‌ای برخورد کرده‌اند ولی به دلیل دور بودن یا عدم دسترسی به رایانه در حل مشکل به وجود آمده با دردسر مواجه شدند. حتی در مواردی شما قصد کمک از محلی تقریبا دورتر به دوست خود در حل یک مشکل رایانه‌ای را دارید و مجبورید با صدای بلند فریاد بزنید و دستورالعمل‌هایی خاص را به او بگویید.


بیشتر بخوانید: یکی دیگر از نرم‌افزارهای گوگل در ماه آگوست غیرفعال می‌شود


حالا گوگل با افزودن ویژگی خاص به گوگل کروم به کاربران امکان منتارل و دسترسی به صفحه دسکتاپ رایانه شخص خود را از هر محل در جهان می‌‍دهد. یعنی از این پس کاربران می‌توانند تنها با ورود به گوگل کروم اطلاعات دسکتاپ خود را کنترل کنند. ممکن است در طول فعالیت‌های شبانه روزی خود نیاز به اطلاعاتی خاص و یا محتوایی مربوط با فعالیت خود داشته باشید ولی به دلیل دوری از رایانه شخص خود نتوانیئ به آن دسترسی پیدا کنید در این حالت نیز گوگل شما را یاری کرده و می‌توانید با ورود به سیستم کنترل از راه دور دسکتاپ، به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

تا قبل از ارتقا سرویس کنترل از راه دور گوگل کروم کاربران مجبور بودند برای دسترسی به رایانه شخصی خود ابتدا اپلیکیشن کنترل از راه دور دسکتاپ را از فروشگاه مجازی گوگل دانلود و سپس از طریق یک رابط کاربری خاص به این سرویس دسترسی پیدا می‌کردند. اما حالا  گوگل کروم با صدور کدی خاص برای هر کاربر تنها با اتصال به سایت خود، دسترسی را برای همه کاربران فراهم می‌کند.

گوگل ضمن ارتقا این ویژگی برنامه‌های امنیتی گوگل کروم را نیز بهبود داده است تا تمامی کاربران بدون نگرانی از کنترل از راه دور دسکتاپ استفاده کنند و از بدون نیاز به حضور در کنار رایانه شخصی مشکلات و نیازهای خود را برطرف سازند.

انتهای پیام/

گوگل دسترسی به کنترل راه دور دسکتاپ را راحت‌تر می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار