گوگل در جدیدترین بروزرسانی Play Store رابط کاربری آن را تغییر داد

گوگل با انتشار نسخه ۱۵.۱.۲۴ نرم‌افزار Play Store رابط کاربری آن را بهبود بخشیده و آن را برای استفاده جذاب‌تر کرده است.

گوگل در جدیدترین بروزرسانی Play Store رابط کاربری آن را تغییر دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل مدت کوتاهی است که شروع به ارائه رابط کاربری جدیدی برای سرویس گوگل پلی استور کرده است. در این بروزرسانی نه تنها ما شاهد یک تغییر در متریال طراحی این نرم‌افزار هستیم بلکه نوار ناوبری آن به پایین صفحه منتقل شده است. این تغییر به کسانی که دارای انگشتان کوچک و صفحه نمایش بزرگ‌ هستند کمک می‌کند که راحت‌تر در نرم‌افزار جابه‌جا شوند.

از دیگر تغییرات این نرم‌افزار در بروزرسانی جدید می‌توان به حذف تب موسیقی اشاره کرد که هم اکنون در منو اصلی و با کشیدن صفحه به سمت راست در دسترس قرار می‌گیرد. صفحات نرم‌افزارها نیز هم‌اکنون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امتیاز و اسکرین شات‌های آن را به نمایش می‌گذارند. اگر نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید نیاز به بروزرسانی داشته باشد فهرست تغییرات برجسته می‌شود. در رابط کاربری جدید پلی استور شاهد جایگزین شدن نوار پیشرفت با یک دایره هستیم که هنگام دانلود یک اپلیکیشن شروع به چرخیدن و پر شدن می‌کند.

گوگل در جدیدترین بروزرسانی Play Store رابط کاربری آن را تغییر داد


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن آفیس در نسخه‌های قدیمی اندروید از کار خواهد افتاد


گوگل در جدیدترین بروزرسانی Play Store رابط کاربری آن را تغییر داد

این تغییرات جدید رابط کاربری در نسخه ۱۵.۱.۲۴ پلی استور ایجاد شده است. البته شاید نیاز داشته باشید ابتدا کش نرم‌افزار را از مسیری که در ادامه می‌گوییم پاک کنید. ابتدا به تنظیمات رفته و پس از آن گزینه حافظه داخلی را انتخاب می‌کنید. در آن بخش گزینه برنامه‌های دیگر را باز کنید. (Settings > Storage > Other apps). اکنون در صفحه به دنبال نرم‌افزار Play Store بگردید. پس از آن که این نرم‌افزار را پیدا کردید روی آن کلیک کرده و پس از آن روی گزینه پاک کردن کش - Clear Cache ضربه بزنید. به یاد داشته باشید ممکن است این بروزرسانی هنوز برای دستگاه شما ارائه نشده باشد.

انتهای پیام/

رابط کاربری نرم‌افزار Play Store بهبود پیدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار