با گذشت یک هفته از شروع تمرینات تیم ملی وزنه برداری کیانوش رستمی به اردوی ملی‌پوشان اضافه نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی جدید تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران برای آمادگی در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند از روز ۱۰ خرداد در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز شده است.

وقتی لیست ملی‌پوشانِ دعوت شده به اردو از سوی محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی منتشر شد، نام کیانوش رستمی برای اهالی وزنه برداری جالب توجه بود. وزنه برداری که به تنهایی تمرین کرد و در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا دست یافت. این رویه یعنی تنها تمرین کردن او بعد از المپیک نیز در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی جاکارتا ادامه پیدا کرد، اما این بار نتایج ضعیفی هم برای او و هم برای وزنه برداری ایران رخ داد.

ادامه‌ی غیبت‌های آقای حاشیه در تمرین تیم ملی/ رستمی راه زمین خوردن را ادامه می‌دهد؟

حالا با گذشت حدود یک هفته از اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی، از تمرین تیم ملی خبر می‌سد که کیانوش رستمی هنوز به دیگر ملی‌پوشان اضافه نشده است. هر چند که علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در همان روز‌های نخستِ تشکیل اردو در هفته گذشته خبر از اضافه شدن رستمی به تمرین تیم ملی داده بود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و باید دید واکنش سرمربی تیم ملی و البته فدراسیون وزنه برداری به این موضوع چگونه خواهد بود.

چند ماه پیش رستمی در اظهار نظری عجیب مدعی شده بود که یک قهرمان باید به زمین بیفتد و بعد خداحافظی کند! تا به حال رستمی از تنهایی تمرین کردن ۲ بار زمین خورده و باید دید در ادامه راه مثل ۱۷ وزنه بردار دیگر در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود و زیر نظر برخواه تمرین می‌کند یا مسیر گذشته‌اش را باز هم به تنهایی ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:

خسروی: قانون می‌گوید بیرانوند دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری است

کسب ۳ مدال برنز برای کاروان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان

زارعی: رقابت سنگینی در وزن ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری وجود دارد


انتهای پیام/

ادامه غیبت های کیانوش رستمی در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
جوانان باارزش وپرتوانی در کشور وجود دارند که خیلی راحت میتوانند جانشین این اقای وزنه بردار شوند.
آخرین اخبار