مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدد هستند تا طلب سرمربی تیم شان را تا ۱۰ روز دیگر پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دوران حضورش در پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرد و موفق به ثبت دبل (قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی) شد، روز سه شنبه ایران را به مقصد دبی و سپس کرواسی ترک کرد تا به استراحت بپردازد.

چندی قبل مدیران باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ ۵۰۰ هزار یورو پس از چند ماه پرداخت کردند و باید حدود ۶۰۰ هزار یورو دیگر نیز به او پرداخت کنند که تا این لحظه انجام نشده و به همین دلیل سرمربی کروات از مدیران پرسپولیس ناراحت است، اما ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس در دیداری که با او داشت، قول داد تا حدود ۲ هفته دیگر که ۴ روز آن رفته مطالبات او را بدهد و همین پرداخت نکردن بخشی از قرارداد برانکو سبب شده تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی این مربی باشند.

در همین بین باشگاه الاهلی عربستان هم در صدد به خدمت گیری این مربی است و حتی صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، امروز (پنجشنبه) خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور خبر داد.

این رسانه سعودی نوشت: باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده است. این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند.

مدیران پرسپولیس در این باره بیان کردند که جای نگرانی نیست و طلب این مربی تا ۱۰ روز دیگر پرداخت می‌شود و وکیل برانکو حتی ۳ نامه به باشگاه فرستاده و هر چند سرمربی کروات یک سال دیگر قرارداد دارد، اما می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

ایوانکوویچ در ۴ سال حضورش در پرسپولیس، قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و همچنین موفق شد پرسپولیس را همزمان به ۲ قهرمانی لیگ و جام حذفی برساند.


بیشتر بخوانید:

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار