برخی از خانواده‌ها ایام تعطیلات را غنیمت شمردند و دل به جاده زدند، راهدار‌ها هم مثل همیشه خستگی ناپذیر و هوشیارند تا سفری ایمن برای هموطنانشان رقم بزنند.

راهدار‌هایی که خستگی ناپذیرند و هوشیارعلی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، از زنجان ، با اشاره به این که نیرو‌های راهداری همچنان برای خدمات رسانی به مسافران در جاده‌ها حضور دارند، مجموع تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان از روز ۱۳ خرداد ماه سال جاری را ۴۴۸ هزار دستگاه اعلام کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد که در حال حاضر همه‌ی محور‌های زنجان باز است و همچنین نیرو‌های راهداری هم از بعد حمل و نقل و هم از بعد راهداری در تلاش هستند تا سفری ایمن برای مسافران رقم بزنند.

وی با بیان این که ۲ اکیپ جهت کنترل حمل و نقل ناوگان عمومی در این ایام فعال است افزود: یک اکیپ هم در راستای کنترل بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی فعالیت می‌کنند.

به گفته مدقالچی ۲۸ راهدارخانه در استان دایر است که هر راهدارخانه یک اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در ادامه از رانندگان خواست تا برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای و خطا‌های رانندگی زمان برگشت خود از سفر را مدیریت کنند.

انتهای پیام /ک

فعالیت ۲۸ راهدارخانه در جاده‌های استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.