مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه شانزدهم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

جوان زاهدانی در آب‌های ساحلی بابلسر غرق شد


کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: جوان زاهدانی ساکن بابلسر عصر دیروز در آب‌های ساحلی بین پارکینگ ۱ و ۲ غرق شد و جان باخت.

وی افزود: ۹۵۰ ناجی غریق از روز دوشنبه ۱۳ خرداد در مرحله دوم طرح دریا در ۳۷۵ نقطه از ساحل استان فعالیت خود را آغاز کردند.
 
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: در این مرحله از طرح سالم سازی دریا ناجیان داوطلب، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

کریمیان از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.
 
وی گفت: ناجیان غریق با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس کار خدمات رسانی به مسافران و شهروندان را در ساحل انجام می‌دهند.


کشف ۴ کیلو تریاک در بابلسر


سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۴ کیلوگرم تریاک با دستگیری متهمان به موادمخدر که در پوشش مسافر اقدام به توزیع موادمخدر می‌کردند، خبر داد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر تریاک در شهرستان بابلسر در پوشش مسافر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهمان به موادمخدر شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۴ کیلو گرم تریاک کشف کردند و در این راستا یک دستگاه خودرو وتعداد سه دستگاه تلفن همراه نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ
برچسب ها: پربازدیدها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.