مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهم ترین اولویت باشگاه پرداخت مطالبات برانکو است، رقمی که با او به توافق رسیده بودیم با نامه وکیلش با یکدیگر تناقض دارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ با این باشگاه اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای را با برانکو ایوانکوویچ برگزار کردیم و موضوعاتی مانند نقل و انتقالات و بحث پرداخت مطالبات وی مطرح شد و قرار شده باشگاه ظرف چند روز آینده مطالبات او را پرداخت کند.

او در ادامه افزود: در نامه ای که به باشگاه رسیده از رقمی که با برانکو به توافق دست یافته بودیم بیشتر است اما تغییر زیادی در موضوع ایجاد نشده و باشگاه پرسپولیس قبل از هر اتفاقی باید مطالبات برانکو را پرداخت کند و قطعا موضوع برانکو مهم ترین اولویت برای باشگاه پرسپولیس است. تلاش هیئت مدیره و تمامی اعضای باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات برانکو است.

عرب ادامه داد: یک مقدار اختلاف حساب بین باشگاه پرسپولیس و حامی مالی وجود دارد. هواداران در رابطه با پرداخت مطالبات برانکو حساس هستند و در مواقعی ما از آن ها در خواست کمک می کنیم. هوادران منتظر اعلام شماره حساب از سمت باشگاه هستند تا کمک های خود را واریز نمایند.

عرب در خصوص صحبت های وکیل برانکو و باشگاه الاهلی عربستان بیان کرد: حرف های وکیل برانکو و باشگاه الاهلی عربستان با هم تناقض دارد و ما حرف هایی را می پذیریم که رسمیت داشته باشد. باشگاه عربستانی می گوید در ۱۰ روز آینده با برانکو به توافق می رسد و وکیل برانکو به ما فرصت ۲ هفته ای داده است  و این حرف ها کاملا با یکدیگر تناقض دارد.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: منظور سخنگوی وزارت ورزش این نبوده که مشکلات مالی مسئله کوچکی در باشگاه های استقلال و پرسپولیس است بلکه منظور او این بوده که در کنار مشکلات دیگری که وجود دارد مشکلات مالی هم هستند، ما امروزه با تورم ارزی مواجه هستیم، وزیر ورزش از لحاظ معنوی تماما از باشگاه های دولتی حمایت می کند اما از لحاظ مادی نمی تواند کار خاصی را انجام دهد. همانطور که گفتم تورم ارزی برای ما مشکل ساز است و خرجمان از درآمدی که از سوی حامی می رسد بیشتر است.


بیشتر بخوانید:

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید

پرسپولیس تهران ۱ - داماش گیلانیان صفر/ قهرمانی شاگردان برانکو در جنجالی‌ترین فینال جام + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
من هوادار تراختورم همرنگ تیم پرسپولیس، به عشق رنگ قرمز از تمام هواداران پرسپولیس و تراختور میخوام که برای ماندن پروفسور برانکو ایوانکوویچ همه دست به دست هم دهیم و فریادِ "در کشورِ ارتش سرخ بمان" بر آوریم و اینجوری هواداران دو تیم، آشتی هم خواهند کرد هواداران استقلال و سپاهان هم میتوانند در این آشتی های هواداری شرکت بکنند، یاشاسین تراختور یاشاسین پرسپولیس یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
یاشاسین
آخرین اخبار