مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۸ هزار ۸۰۰ تردد ورود و خروج در آزادراه اندیمشک به پل زال ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ هزار و ۸۶۸ تردد در محور آزادراه اندیمشک-پل زال ثبت شد، گفت: از این تعداد، ۱۱ هزار و ۳۰۲ خودرو مربوط به خروج از استان و ۷ هزار و ۵۶۶ خودرو مربوط به ورود به استان است که پرترددترین محور خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی دیگر محور‌های پرتردد خوزستان را بهبهان-گچساران، جاده قدیم اندیمشک-پل زال، اندیمشک- دهلران، دهدز-لردگان، هندیجان- دیلم، بهبهان –دیلم و مسجدسلیمان-شهرکرد عنوان کرد و با اعلام روان بودن ترافیک در محور‌های استان، بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۴ سامانه تردد شمار، ورود ۲۹ هزار و ۶۸۹ خودرو به استان و خروج ۳۷ هزار و ۴۳۵ خودرو از ۸ محور استان را به ثبت رسانده اند.

بهرامی نیا در خصوص تردد خودرو‌ها در محور‌های درون استانی تصریح کرد: محور‌های اهواز -شوش، ماهشهر- بندرامام خمینی (ره) و بندر امام خمینی (ره) به ماهشهر بیشترین محور‌های پر تردد درون استانی طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام/گ

آخرین وضعیت جاده‌های خوزستان

برچسب ها: راهداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.